Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Uden, Nederland van Dorlin Bergh - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Uden, Nederland van Dorlin Bergh - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Dorlin van den Bergh

Blijf op de hoogte en volg Dorlin

27 Januari 2017 | Nederland, Uden

Het is weer zover... het volgende avontuur gaat bijna van start. Dit keer naar Zwitserland voor mijn afstudeerstage (ja ja… weer een koud en duur land). Weer een hoop geregel, maar uiteindelijk hopelijk absoluut de moeite waard. Nu eerst nog een paar dagen de laatste voorbereidingen treffen en inpakken. En uiteraard afscheid nemen van familie en vrienden dus dit zijn nog een paar drukke dagen.

Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat ik mijn scriptie tot dusver gehaald heb. Dus ook nog wat tijd maken om me voor te bereiden, want aankomende dinsdag mag ik mijn scriptie nog presenteren en verdedigen. Diezelfde dag krijg ik dan ook te horen of ik het helemaal gehaald heb. 's Avonds nog wat leuks gaan doen met het gezin en donderdagochtend vertrek ik dan echt met de auto naar Walenstadt. Na een beetje passen en meten kunnen mijn ski’s en snowboard ook prima mee, dus dat komt helemaal goed. De vrije tijd zal goed besteed worden. Ik huur daar bij iemand een slaapkamer waarbij ik dan de keuken en badkamer deel. Ik heb er ontzettend veel zin in en kan niet wachten om te gaan. Ik laat snel weer van me horen!!

  • 27 Januari 2017 - 16:42

    Antwan En Karin:

    Jeetje Dorlin, wat gaat de tijd toch snel. Zwitserland staat alweer voor de deur....
    Geniet van alle leuke dingen die je ongetwijfeld weer mee gaat maken en natuurlijk
    ook van de contacten die je tijdens deze stage weer op doet.
    Heel veel plezier en wij gaan je weer volgen!
    Gr. Antwan en Karin

  • 27 Januari 2017 - 17:27

    Ad En Riky:

    Wij wensen je voor dinsdag veel succes en dan naar Zwitserland.
    Een leuke en leerzame stage en geniet van al het moois.
    Dat begint met sneeuw dus de wintersport waar jij zo van kan genieten.
    Hele goede reis en veel plezier daar!!
    Wij kijken uit naar je belevenissen.
    Groeten en liefs van ons!!

  • 28 Januari 2017 - 11:38

    Dorlin Van Den Bergh:

    Dank jullie wel. Ik ga zeker genieten en ik verwacht dat ik bij dit stageadres genoeg kan gaan leren. Tot snel!

  • 30 Januari 2017 - 07:48

    Sandra:

    Succes morgen en heel veel plezier in Zwitserland! Weer een leuke uitdaging in een mooi land. Wij gaan je avonturen volgen! Groetjes, ook van Kris en de meiden.

  • 30 Januari 2017 - 08:12

    Dorlin Van Den Bergh:

    Dankjewel Sandra!

  • 02 Februari 2017 - 13:23

    Bert Mordang:

    Dorlin heel veel plezier en succes met je opleiding ben er van overtuigd dat je het allemaal lukt .Graag lees ik jouw reisverslagen good Luck en wij lezen wel het volgende reisverslag.
    Groet Bert en Marie-José

  • 03 Februari 2017 - 20:27

    Dorlin Van Den Bergh:

    Dank jullie wel Bert en Marie-José! Scriptie heb ik inmiddels definitief gehaald dus kan met een gerust hart mijn laatste stage starten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorlin

Actief sinds 13 Aug. 2015
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 31460

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 07 Juli 2017

Zwitserland

13 Augustus 2015 - 11 December 2015

Finland

Landen bezocht: